X

Sinterklaasgedichten maak je simpel, snel en origineel!

  • Ontvang 5 originele gedichten
  • Volledig gepersonaliseerd
  • In 2 minuten klaar!
Ga naar sinterklaasgedichten.net
Infoyo
Vragen en antwoorden
Zoek artikelen:

Schrijf een artikel!Zakelijk / Overige RSS


Commentaar op Belbin
Geplaatst op 18-02-2009 door Normyo in de categorie Zakelijk / Overige
Het belang van groepen is voor de meeste bedrijven en mensen wel duidelijk. Een mens alleen kan nu eenmaal niet een snelweg aanleggen, waarover miljoenen banden kunnen rollen. Een mens in zijn eentje kan geen wolkenkrabber bouwen, die binnen tien jaar...
Oplossing voor Belbin groepsrollen
Geplaatst op 18-02-2009 door Normyo in de categorie Zakelijk / Overige
Het toepassen van groepsrollen in het model van Belbin vraagt om een boel extra werk. Ten eerste moet vastgesteld worden welke rollen aanwezig zijn in een groep mensen die moeten samenwerken. Maar tevens moet er in de omgeving van alles geregeld...
Belbin en groepen
Geplaatst op 18-02-2009 door Normyo in de categorie Zakelijk / Overige
In de jaren zestig en zeventig heeft het werk van Meredith Belbin over groepen veel stof doen opwaaien. Belbin bewees, dat het voor bedrijven zinvol was om als het ging om het samenstellen van projectgroepen een gemengd gezelschap bij elkaar te...
Ondernemers en risico's
Geplaatst op 11-02-2009 door Normyo in de categorie Zakelijk / Overige
Dit is altijd een gevleugelde uitdrukking van ondernemers. Zij zijn de mensen die de risicos lopen, als het gaat om werk. Het vreemde is echter, dat in westerse landen de meeste ondernemers niet zoveel risico meer hoeven te lopen.
De bonus als extra beloning
Geplaatst op 11-02-2009 door Serge in de categorie Zakelijk / Overige
Bonus, het meest verfoeide woord van 2008. Is de bonus als extra beloning in tijden van financiŽle crisis wel verantwoord?
Blauwe oceaan
Geplaatst op 09-02-2009 door Normyo in de categorie Zakelijk / Overige
Dit is een term van een management guru, die bedrijven adviseert hoe zij een markt kunnen creŽren. Het gaat dan om een markt waarop hun product het eerste van zijn soort is. Een voorbeeld is elektriciteit in een wereld waar mensen gas, kaarsen of olie...
Evalueren voor effectiviteit
Geplaatst op 05-02-2009 door Normyo in de categorie Zakelijk / Overige
Het stuk "Seven key learning indicators your CEO really needs to know" van EEDO brengt een belangrijk punt naar voren van belang voor opleiden met positieve effecten. Het gaat dan niet om die zeven indicatoren, want die zijn afhankelijk van wat je...
De invloed van verwachtingen op het effect van opleiden
Geplaatst op 05-02-2009 door Normyo in de categorie Zakelijk / Overige
Uit onderzoek is gebleken dat de verwachtingen die deelnemers hebben van een opleiding het effect van de opleiding beÔnvloeden. Negatieve verwachtingen betekenen dat deelnemers weinig leren, terwijl hoge verwachtingen positieve effecten creŽren.
Stap ťťn Effectiviteit van opleiden vergroten als leidinggevende
Geplaatst op 04-02-2009 door Normyo in de categorie Zakelijk / Overige
Als organisatie en omgeving van een deelnemer aan een opleiding kun je een bijdrage leveren aan het vergroten van de effectiviteit van de opleiding. Helaas zijn er geen harde cijfers te noemen, maar het zou natuurlijk al leuk zijn als er na een jaar...
Positieve effecten van opleiden voor bedrijven
Geplaatst op 02-02-2009 door Normyo in de categorie Zakelijk / Overige
Waar de maatschappij, de economie en het individu voordeel heeft van opleiden, daar hebben bedrijven meerdere voordelen van opleiden.



Auto en vervoer Computers en internet Dier en natuur Electronica Eten en drinken Financieel Hobby en vrije tijd Huis, tuin en wonen Kunst en cultuur Mens en gezondheid Mijn mening over... Muziek, Tv en films Samenleving en ontwikkeling School en studie Sport Vakantie en vermaak Wetenschap Zakelijk

Schrijf artikelen
Over je interesses, je werk, je hobby of expertisegebieden.

Word auteur op infoyo!



      Home   -   Aanmelden   -   Top artikelen   -   Nieuwe artikelen   -   Sitemap   -   Help   -   Links   -   Privacy policy   -   Contact
Copyright © 2017 - Infoyo.nl