X

Sinterklaasgedichten maak je simpel, snel en origineel!

  • Ontvang 5 originele gedichten
  • Volledig gepersonaliseerd
  • In 2 minuten klaar!
Ga naar sinterklaasgedichten.net
Infoyo
Vragen en antwoorden
Zoek artikelen:

Enquete iPhone 4

Ontvang het laatste nieuws over "Zakelijk" en maak kans op 1000 euro cash.
Laat nu je e-mailadres achter. Speel gratis mee.


Consumentenrubriek, geweldige reclame?

Venster sluiten

Maak een melding van dit artikel
Selecteer de motivatie van je melding:
Spam / reclame Misleidende of onduidelijke inhoud
Lage inhoudelijke kwaliteit Niet Nederlands
Erotische inhoud Artikel bestaat reeds op internet
Gokken / Illegale promotie Andere reden...

Omschrijf de motivatie van je melding:
Venster sluiten

Stuur dit artikel door
Je naam:
Je e-mailadres:
E-mailadres ontvanger:
Artikelscore
0
  Goed artikel ( 0 )
  Slecht artikel ( 0 )
RSS van AnnaStaal AnnaStaal Auteur op infoyo sinds
23 Juli 2008


Bekijk het profiel van AnnaStaal
Datum: 11-03-2010
Auteur: AnnaStaal
Er wordt nogal eens gemopperd op de consumentenrubrieken, met hun scherpe tongval en het doorvragen. Meestal als het even niet uitkomt. Maar dat is journalistiek en als je dat goed oppakt, wordt het plots reclame voor je onderneming.


Een klacht is een kans, wordt nogal eens gezegd. Maar er naar handelen is geen dagelijkse kost. Er wordt met klachten slecht omgegaan, want dat is lastig, kost tijd en levert nu niets op. Sterker nog, het kost geld.
Maar bij iedere onderneming is het ook wel handig als je enige vorm van lange termijn visie hebt en dat wil o.a. zeggen, dat je de klanten die je hebt wilt behouden (naast het uitbouwen van je klantenportefeuille).
Daarnaast is het ook prettig te weten dat je klanten tevreden zijn over je product of dienst en als er dan iets is, wat natuurlijk altijd kan gebeuren, ga er dan goed mee om.

In dat laatste zit de kracht, want de consumentenrubrieken die zien dat je iets goed invult, besteden daar aandacht aan. Als het al niet de klant zelf is, zoals De Douche bij Radar. De warme douche is de beste reclame die je je maar voor kunt stellen en wordt erg gewaardeerd. Immers, anders neemt de klant niet de moeite het kenbaar te maken aan een dergelijke consumentenrubriek.

Maar naast het feit dat tevreden klanten prettig werkt, neem je de klant en zijn probleem serieus. En dat is nu juist wat mensen willen, als er een probleem is, neem je verantwoordelijkheid en los het op. Een betere reclame voor je onderneming kan je je niet voorstellen.

Reacties op dit artikel
Wees de eerste die een reactie plaatst!
Plaats een reactie
Naam:
E-mailadres:

Reactie:

Auto en vervoer Computers en internet Dier en natuur Electronica Eten en drinken Financieel Hobby en vrije tijd Huis, tuin en wonen Kunst en cultuur Mens en gezondheid Mijn mening over... Muziek, Tv en films Samenleving en ontwikkeling School en studie Sport Vakantie en vermaak Wetenschap Zakelijk




      Home   -   Aanmelden   -   Top artikelen   -   Nieuwe artikelen   -   Sitemap   -   Help   -   Links   -   Privacy policy   -   Contact
Copyright © 2018 - Infoyo.nl